till ruta ett



Så eftersom Malmö Högskola suger hästballe så kommer jag och Kaisa kanske inte få reda på om vi får börja till hösten eller inte, förrän själva terminen faktiskt startar. Vilket innebär minimal tid för att sätta en eventuell plan B i verket.

Vad är då plan B? Jobba i Norge, flytta till syrra i Lettland, stanna kvar i Malmö och jobba som vårdbiträde på äldreboende (i think not..) eller ska man slå på stort och dra till USA några månader istället? Jag har faktiskt ingen aning. Så vi håller tummarna att jag slipper en plan B helt enkelt.

Mål för sommaren: sälja allt SKIT jag inte behöver och använder. Spara lite cash och köpa en MacBook Pro, YEAH!

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hur mår du idag? :)

2011-06-09 @ 12:34:09
URL: http://yuliiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0