jajaja

Försöker verkligen att lägga upp bilder från Merida och Cancun men internet-uppkopplingen är så dålig så det bryts hela tiden. Det går komma lite senare helt enkelt.

Jag är fortfarande i Miami och har det bra. Var på bröllop igår vilket var jättekul, massa puerto ricanare som dansade loss hela natten. Annars tar jag det mest lugnt, min mage är kass så ska hitta en doktor imorgon antagligen. Thank god för reseförsäkring.

Kaisa hänger på Isla Mujeres och verkar också ha det finfint. Jag gissar på mycket strandchill, yoga och lite party party för hennes del. Vi ska nog vara några extra dagar där när jag kommer tillbaka.

Hoppas allt är bra med er där hemma. Sorry för bildtorkan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0