PALENQUE

Vet att uppdateringarna varit dåliga på sistone, sorry för er som läser ska försöka bättra mig haha. Vi chillade vid poolen rätt mycket i Merida, festade rätt mycket i Cancun och nu har vi gått skilda vägar i några dagar. Jag är i miami och hälsar på min kille och Kaisa är på Isla Mujeres o hänger med coola peeps. Här är lite bilder från Palenque ruinerna som vi åkte till. Det är endast ca 5% av ruinerna (staden) som går att se, resterande 95% ligger fortfarande gömt i djungeln.







Här i El Panchan mitt i djungeln där vi bodde :) Hängde med några dudes från Israel på deras "terass" som visade sig vara en brygga över en liten flod haha

Det fanns små sköldpaddor i floden, coolt!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Asgrymma bilder, ville bara säga att: JAG SAKNAR DIG OCH KAISA <3 ha det bäst!puss

2011-03-05 @ 13:28:30
Postat av: Emma

Hej hooopp! Ha så kul i mexico :)

2011-03-09 @ 05:57:09
URL: http://kickassblondes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0