playa playa playa

Hejsan!

Nu är vi i Playa del Carmen, en timme söderut från Cancun och vi måste säga - vi gillar det SÅ mycket mer än Cancun. Stranden är finare, mysig gågata och utelivet är gratis (om man är brud)! Vi kom hit igår och chillade lite på strande, tyvärr är här mycket kallare än vi trodde det skulle vara (eller ja, molnigt liksom) så vi fryser (!!!) hahaha. Men vi har gått runt lite på gågatan här och funderat på om vi ska slösa lite pengar på saker vi egentligen inte alls vill bära med oss hehe.

Idag blev ännu en chilldag och mitt i allt tror jag vi bestämt oss för att skydivea (hoppa fallskärm!!). Inte säkert än, men vi somnade vid 8 tiden idag och det är nog ett tecken på att vi behöver lite mer spänning på resan nu!

Min hälsostatus för er som undrar: Antibiotikakur, ingen alkohol på en vecka. Mår bättre i alla fall :)

Lovar bilder så snart som möjligt, har bara inte orkat lägga in från kameran än.. Tills dess kan ni få denna fina på min fot som illustrerar hur myggbeten i Mexico kan se ut. Jättevackert, eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0